Rejestracja FAQ Uytkownicy Szukaj Forum fan klub Strona Gwna

Forum fan klub Strona Gwna » zotka w japoni » Mam nadzieję, że twoje \ozdoby skórne\ też szybko miną.
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat 
Mam nadzieję, że twoje \ozdoby skórne\ też szybko miną.
PostWysany: Pi 8:46, 11 Kwi 2014
Juukla

 
Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 764
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland


Oczywiscie sama herbatka nie odchudza bo bylo by to zbyt proste Mam 165 cm wzrostu i waze 51, 5 kg rano.
[link widoczny dla zalogowanych]
a kto to jest na tym zdjéciu, bo kaski raczej nie przypomina,, A jeśli chodzi o skutki uboczne, to mówiąc szczerze, mam o wiele większe po kawie i papierosach
[link widoczny dla zalogowanych]
A jak wygladala wizyta opowiem wieczorem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zastanawiam sie bo jak nazwa mowi kaminie czy sa one w formie kamieni czy mazi.
[28.01] 09:56 martusia498

Jem 4 razy dziennie małe posiłki, zero słodkiego, zero ziemniaków, smakołyków , podjadania miedzy posiałkami i jedzenia po 17. [link widoczny dla zalogowanych] Ohyda, ktos podszył się pod mój nik.
dietka skora dojdzie do siebie za 4-8miesiecy,tylko musisz ja nawilzac.jestem bardzo ciekawa ile schudlas To chyba dość częste zjawisko w dzisiejszych czasach. A z bardziej wytrawnych, wczoraj upichciłam na kostkach rosołowych taką zupkę z fasolki szparagowej (30 dkg), podsmażonych z mąką pieczarek (15 dkg), dwóch pomidorków w ćwiartki i dwóch łyżek groszku konserwowego - do tego śmietana. Ulla a ja mam takie pytanie gdyby Tomek zaczął jeszcze bardziej przybliżać się do ciebie i byłoby tak jak zapewne czasem o tym myślisz czy zostawiłabyś swojego chłopaka?? Ja przeżyłem kilka podwyżek a jakoś tego nigdy nie odczułem na pensji. [link widoczny dla zalogowanych]
1 tabl. leci cos w stylu ...... Szczaw Cholera, ale głodna jestem, idę po zupkę bo zaraz z głodu umrę. Keira jest spoko bardzo podobała mi sie w Love accually i Dumie i uprzedzeniu Gynalgin ma działanie bakteriobójcze oraz grzybiczobójcze. Te pekniecia trudno się goja i ciagle pękaja strupki, bo to dosyć ruchome miejsce.
A w następny czwartek to sie chyba urwę z pracy zeby zdążyć
15.Avril Lavigne - I Will Be
[link widoczny dla zalogowanych]
nowa a może razem zaczniemy??
[link widoczny dla zalogowanych]

.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli zle sie ktos czuje to nalezy robic dodatkowa lewatywe,a nawet dwie - trzy w ciagu dnia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kazali czekac nam na deszczu z bagazami mowiac ze nie wiadoomo kiedy autokar przyjedzie. [link widoczny dla zalogowanych] dwa wspaniale dni za mna ......
to co zrobisz? ale ona też jest taka jakaś grzeczniutka z wyglądu więc pasują do siebie budze się i nie wiem jak mam ułożyć ręce ,bo żadna zmiana pozycji nie pomaga,myślę,że przyczyną jest kręgosłup lub brak magnesu, pozdrowionka co prawda w ciagu dnia przeszlo, i mam zamiar dzis wziac,ale jak jutro rano tak bedzie to nie wiem czy nie wybiore sie do lekarza.. Nikomu nie dali gwarancji na piśmie że się będzie przyjętą. [link widoczny dla zalogowanych]
odświeżam Przez rok na zmianę cierpiałam i byłam najszczęśliwsza na świecie i znów cierpiałam i tak wkółko, aż wreszcie sama podjęłam decyzję ograniczenia kontaktów, czasem telefon, czasem rozmowa ........ jesli ty chcesz sie sluchac lekarzy to nie rob wogole glodowek ZGROZ i masakra. dzięki za odpowiedz, tylko że ja znalazłm w interneci pianki po około1.200 zł długie, a krótkie po 250 zł, czy są jakieś tańsze długie? Raczej brazowe... Jest to metoda trwala na okolo 4 miesiace !
Ashkymm...o co chodzi z tym:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Paskudny mialam wczorajszy wieczor.
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak więc namyśl się i życzę powodzenia w czyszczeniu!
[link widoczny dla zalogowanych]
2 tygodnie temu miałam robioną przegrodę i plastykę nosa-był garbaty i krzywy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze jedno chciałam napisać, otóż po życiu z alko mam takie poczucie jakbym niczego się nie bała bo chyba najgorsze już przeżyłam więc cóż jeszcze gorszego może mnie spotkać czy Wy też tak czujecie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Miałam po nich podwyższone ciśnienie, przyspieszone bicie serca, oblewały mnie zimne poty. [link widoczny dla zalogowanych] A wylaam jak bobr dopiero.....
to wyskakuje 4244 pozycje. wiecie co? zapisuję dosłownie każdy kęs, zero słodyczy, w obwodach mi spadły 3 cm a waga ani drgnie!!!!! A ja do stałam \ Novynette \ na 3 miesiące. blacky75 stwierdzam ze to wina wagi wazył sie moj maz i za kazdym razem waga pokazywala inaczej:/ [link widoczny dla zalogowanych]
Ale ok wracam do sedna sprawy... Rano znow nakladam pianke i wygladaja jak nieuczesnane, poplatane a nie krecone. Tylko prosze wziąc o uwage to ze nie każdego jest stac na zapłacenie... czy ktos tak mial? Popcorn Aja witam z Rzymu,mieszkam tu od 10 lat nie siedze duzo na necie z braku czzasu.... Teraz lacze cwiczenia rower i orbitrek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
masażysta z empiro
[link widoczny dla zalogowanych]
No wlasnie.

A teraz siedzę w pokoju obok i czekam, aż mąż wróci...
[link widoczny dla zalogowanych]
W koncu zaszywala mi praktykantka ^^ Gdyby jakis lekarz umialby sie z tym uporac bylabym mu wdzieczna do konca zycia.
smarować zwykłym kremem, a po miesiącu maść cepam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja stosowalam w preparacie na wypadanie wlosow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam nadzieję, ze nie bede miała zadnych przerzutów na węzły chłonne i kości (tak lubi sie przerzucać), bo ten rodzaj raka jest najmniej grożny choc jest to rak złosliwy. [link widoczny dla zalogowanych] coraz wiecej kobiet pracuje, wiec powoli i oni odchodza juz od tego starego nieaktualneo juz schematu.
Teraz przed każdym atakiem prowadzę ze sobą wojnę... Witam wszystkich szukam takiej fajnej piosenki niestety tytulu nie znam a co do wykonawcy to nie jestem pewna utworek chyba z lat 90 refren leci mniej wiecej tak: Teraz jak pocztałam to forum jestem przerażona... zdejmuje je tylko do snu ja to pracowalem tam pare lat, czasem bylo lepiej, czasem gorzej, niestety pod koniec coraz gorzej, zmianilem prace, i nie żałuje ... [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam. Gelacet jako suplement diety jest dostępny w aptekach, bez recepty, w postaci kapsułek lub saszetek z proszkiem do rozpuszczania w wodzie. Wykonujesz? Znajoma doradziła mi zabdać sobie krew na poziom B12 gdzie norma jest od 200-900. Wlochów jakos nie lubie,sa strasznie dwulicowi-moze ja mialam pecha na takich trafiac;/ Jesli w innej ksiazce znajde jakies dodatkowe informacje to napisze. czy jest pewne ze taka kuracja mi pomoze i niema potzreby isc powtórnie do gin?
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym ćwiczenia i zdrowa dieta oczywiście ale wcześniej bez żadnych wspomagaczy szło mi zdecydowanie wolniej, w końcu zaprzepaściłam efekty i wróciłam do starych nawyków.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dzięki dziewczyny!!!


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mam nadzieję, że twoje \ozdoby skórne\ też szybko miną.
  Forum fan klub Strona Gwna » zotka w japoni
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin